tebyan

وبلاگ شخصی رضا جعفری

thecup.ir

tebyan

وبلاگ شخصی رضا جعفری

بارالها، ما را به اخلاق پسندیده زینت فرما

مصاحبه با عسل خاله

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ
عسل خاله

مادر ارسطو یا همان  عسل خاله سریال «پایتخت 4» این قدر شیرین و دوست داشتنی هست که وقتی در قاب قرار می گیرد خیلی ها می خندند و از تکیه کلام و حاضر جوابی اش لذت می برند. حتی کل کل او باعث شده بابا پنجعلی بامزه تر از قبل باشد. او پیش تر در فصل دو «پایتخت» و سال ها پیش در یک سریال تجربه بازی داشته اما فصل چهارم سریال مقدم باعث شده به طور گسترده دیده شود. نخستین بار نیست که یک نفر در سن بالا کشف و محبوب می شود اما معمولا به خاطر استفاده نادرست از آن ها خاطرات شیرین شان از بین می رود. یوسف یوسف پشندی ، شهربانو موسوی، احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی از این جمله هستند که یک دوره کاراکتر واقعی اش جلوی دوربین قرار گرفت و محبوب شدند اما بعد از مدتی کارکردشان را از دست دادند. احمد پور مخبر و حلیمه سعیدی مدام همان شخصیت را تکرار کردند اما از سوی مردم پس زده شدند . حالا کار محسن تنابنده به عنوان کسی که کاراکتر عسل خاله را کشف کرده سخت تر است. او را رها می کند و اجازه می دهد در هر سریالی بازی کند یا اتفاق دیگری برایش رخ می دهد. خودش در گفت و گویی به این پرسش که « دوست دارید باز هم سریال بازی کنید؟» گفته: «دوست که دارم ولی دیگر مناسب سن من نیست.» 

چطور به گروه بازیگران پایتخت اضافه شدید؟
اهل همین جا هستم. سر سری دوم به من گفتند بازی می‌کنی. گفتم آره. سوم هم بودم. الان هم که مادر ارسطو شدم. 
سریای قبل نقش مهمی نداشتید؟
نه خیلی. فقط این سری مادر ارسطو شدم که ارسطو عروسی کند.
آقای تنابنده به شما پیشنهاد بازی داد؟
بله.
قبلا هم سابقه بازی جلوی دوربین را داشتید؟
زمان انقلاب در یک سریالی بازی کردم.
چه سریالی؟
یادم نیست. سریال جمع‌آوری وسایل برای جبهه بود. خیاطی و آشپزی و این چیزها.
پس قبلا تجربه داشتید و ترس از حضور جلوی دوربین نداشتید؟
بله تجربه داشتم.
دوست دارید بازهم کار کنید؟
دوست که دارم ولی دیگر مناسب سن من نیست.
چند سال‌تان است؟
76 سال . 
خودتان سریال را می‌بینید؟
بله.
از بازی خودتان راضی هستید؟
(می‌خندد)
خانواده و فامیل چه می‌گویند؟
بچه‌ها، نوه‌ها و نتیجه‌هایم از همه جای ایران زنگ می‌زنند و تبریک می‌گویند. همه راضی هستند.
حفظ کردن دیالوگ برای‌تان سخت نیست؟
من سواد ندارم. همینطوری زبانی به من می‌گویند و من هم همان را می‌گویم. اگر خوب نباشد می‌گویند این را اضافه کن یا کم کن. هرچی بهم بگویند اطاعت می‌کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
رضا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی